Buyer Protection Policy

MyanPay’s Buyer Protection Policy is the policy that protect not to loss and not to cause the frauds by hackers from Online for buyer/sender.

Rules for Buyer/Sender for Buyer Protection Policy

  • MyanPay automatically protects with Buyer Protection Policy for payment transactions in online shopping websites.
  • If you recheck these transactions in your MyanPay account, you will see them as “Send Money For Goods (via Express Checkout/ Buy Now/ Pay Now/ Add To Carts)”.
  • If you want to cash from your MyanPay account directly for buying products from merchant and getting services from service provider, you have to use “Send Money For Goods” or “Send Money For Service”.
  • And then your account will get the protection with Buyer Protection Policy for direct payment and transfer.
  • Briefly, in order to get the protection with Buyer Protection Policy for Buyer/Sender using MyanPay, payment transaction must be “Send Money For Goods” or “Send Money For Service”.
  • Besides, MyanPay will send One-Time Password (OTP) to your email or mobile SMS to confirm every payment transaction with MyanPay.
  • MyanPay will continue other payment process after confirming your payment by adding One-Time Password (OTP) sent from MyanPay.
  • MyanPay will send payment transaction to your email after finishing these payment processes.
  • You have to save that email without deleting.

Getting Protection and Solving Dispute using Buyer Protection Policy

  • Customers can get protection not to lose the finance by using MyanPay’s Buyer Protection Policy if the customer face with the lack of purchased item, wrong product sent from merchants, lack of satisfaction and services.
  • To get these protection, customers need to complain to Problem Solving Center within three days after payment. (The usage of MyanPay’s Problem Solving Center can be learned here Click).
  • Unless customers complain within 3 days, MyanPay will not solve.
  • Details of Buyer Protection Policy and problem solving can be learned here.

MyanPay ၏ Buyer Protection Policy ဆိုသည္မွာ Online မွ ေစ်း၀ယ္ယူမႈမ်ားအတြက္ ေငြေပးေခ်မႈမ်ားတြင္ ေငြေပးပို႔သူ (Buyer/Sender) အတြက္ Online မွတဆင္႔ မသမာသူမ်ားမွ လိမ္လည္မႈမရိွေစရန္ ႏွင္႔ ေငြေပးပို႔သူဖက္မွ နစ္နာမႈမရိွေစရန္ ကာကြယ္ေပးထားေသာ Buyer Protection Policy ျဖစ္ပါသည္။

Buyer Protection Policy ႏွင္႔ ပတ္သက္၍ ေငြေပးေခ်သူ၊ ေငြေပးပို႔သူ (Buyer/Sender) ဘက္မွ လိုက္နာရမည္႔ အခ်က္မ်ား

  • MyanPay အသံုးျပဳ၍ Online Shopping Website မ်ားတြင္ ေငြေပးေခ်မႈမ်ား ျပဳလုပ္ပါက Buyer Protection Policy ျဖင့္ အလိုအေလ်ာက္ ကာကြယ္မႈေပးထားျပီး ျဖစ္ပါသည္။
  • ထို Transaction မ်ားအား လူၾကီးမင္း၏ MyanPay အေကာင့္တြင္ ျပန္လည္စစ္ေဆးပါက “Send Money For Goods (via Express Checkout / Buy Now / Pay Now / Add to carts)” စသျဖင့္ ေဖာ္ျပေပးထားပါလိမ့္မည္။
  • အကယ္၍ လူၾကီးမင္းအေနျဖင္႔ အျခားသူ တစ္ဦးတစ္ေယာက္ (သိုု႔မဟုုတ္) Merchant ထံမွ ကုုန္ပစၥည္း၀ယ္ယူျခင္း၊ (သိုု႔မဟုုတ္) Service Provider ထံမွ ၀န္ေဆာင္မႈရယူျခင္းတိုု႔အတြက္ လူၾကီးမင္း၏ MyanPay အေကာင္႔မွ တိုုက္ရိုုက္ေငြေပးပိုု႔၍ ေငြေပးေခ်လိုုပါက “Send Money For Goods” (သို႔မဟုတ္) “Send Money For Service” လုပ္ေဆာင္ခ်က္ကို အသံုးျပဳရပါမည္။
  • ထိုသို႔ အသံုးျပဳမွသာ တိုက္ရိုက္ ေငြေပးေခ်ျခင္း၊ ေငြလႊဲျခင္းတို႔အတြက္ Buyer Protection Policy ျဖင့္ ကာကြယ္မႈ ရရိွမည္ ျဖစ္ပါသည္။
  • အက်ဥ္းခ်ံဳးအေနျဖင္႔ MyanPay အသံုးျပဳ၍ ေငြေပးေခ်သူ၊ ေငြေပးပို႔သူ (Buyer/Sender) သည္ Buyer Protection Policy ျဖင္႔ ကာကြယ္မႈ ရရိွေစရန္အတြက္ ေငြေပးေခ်မႈ Payment Transaction တိုင္းသည္ “Send Money For Goods” (သို႔မဟုတ္) “Send Money For Service” ျဖစ္ေၾကာင္း ေသခ်ာမႈရိွရပါမည္။
  • ထိုု႔ျပင္ MyanPay အသံုးျပဳ၍ ေငြေပးေခ်မႈ Transaction တိုင္းတြင္ ေငြေပးေခ်မႈ အတည္ျပဳခ်က္အား သင္႔ထံသို႔ Email (သို႔) Mobile SMS ျဖင္႔ One Time Password (OTP) ေပးပို႔၍ အတည္ျပဳခ်က္ ရယူပါမည္။
  • လူၾကီးမင္းအေနျဖင္႔ MyanPay မွ ေပးပို႔လိုက္ေသာ One Time Password (OTP) ကို ျပန္လည္ထည္႔သြင္းျပီးပါက သင္၏ ေငြေပးေခ်မႈ ေသခ်ာေၾကာင္း အတည္ျပဳမွတ္ယူ၍ ေငြေပးေခ်မႈ လုပ္ငန္းစဥ္မ်ားကို ဆက္လက္ေဆာင္ရြက္သြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။
  • ေငြေပးေခ်မႈ လုပ္ငန္းစဥ္မ်ား ျပီးစီးသြားပါက သင္၏ ေငြေပးေခ်မႈ မွတ္တမ္းအား MyanPay မွ သင္ထံသို႔ Email ေပးပို႔ပါမည္။
  • ထို Email အား ဖ်က္မျပစ္ဘဲ သိမ္းဆည္းထားရန္ လိုအပ္ပါသည္။

Buyer Protection Policy အား အသံုးျပဳ၍ ကာကြယ္မႈ ရယူျခင္း၊ အျငင္းပြားမႈ ေျဖရွင္းျခင္း

  • လူၾကီးမင္းအေနျဖင္႔ MyanPay အသံုးျပဳ၍ ေငြေပးေခ်ျပီးေနာက္ ဝယ္ယူလိုက္ေသာ ကုန္ပစၥည္း ေရာက္ရိွမလာျခင္း၊ ေစ်းေရာင္းသူ (Merchant) ဘက္မွ ေပးပို႔လိုက္ေသာ ကုန္ပစၥည္းမွာ မွန္ကန္မႈ မရိွျခင္း၊ ဝန္ေဆာင္မႈ မရရိွျခင္း၊ စိတ္ေက်နပ္မႈ မရိွျခင္း စသည့္ အဆင္မေျပမႈမ်ားရိွပါက MyanPay ၏ Buyer Protection Policy အား အသံုးျပဳ၍ ေငြေၾကးဆံုးရံႈးနစ္နာမႈ မရိွေစရန္ ကာကြယ္မႈ ရယူႏိုင္ပါသည္။
  • ထိုသုိ႔ ျပဳလုပ္ရန္အတြက္ Online မွ ေစ်း၀ယ္ျပီးေနာက္ (သို႔မဟုတ္) ေငြေပးေခ်ျပီးေနာက္ (၃) ရက္အတြင္းတြင္ လူၾကီးမင္း၏ MyanPay အေကာင့္အတြင့္းရွိ Problem Solving Center မွတဆင္႔ Complain တက္ရန္ လိုအပ္ပါသည္။ (MyanPay ၏ Problem Solving Center အသံုးျပဳနည္းအား ဤေနရာတြင္ Click ႏိွပ္၍ ေလ့လာ ၾကည့္ရႈႏိုင္ပါသည္။)
  • လူၾကီးမင္းအေနျဖင့္ ေငြေပးေခ်ျပီးေနာက္ (၃) ရက္အတြင္း Complain တက္ခဲ႔ပါက (သို႔မဟုတ္) အေၾကာင္းၾကားခဲ႔ပါက Buyer Protection Policy အရ MyanPay မွ တာဝန္ယူ ေျဖရွင္းေပးမည္ ျဖစ္ျပီး (၃) ရက္အတြင္း အေၾကာင္းမၾကားခဲ႔ပါက ေျဖရွင္းေပးမည္ မဟုတ္ပါ။
  • MyanPay ၏ Buyer Protection Policy အေသးစိတ္ႏွင္႔ အျငင္းပြားမႈ ေျဖရွင္းျခင္း Problem Solving လုုပ္ေဆာင္ပံုုမ်ားကိုု သိရိွလိုုပါက ဤေနရာတြင္ အေသးစိတ္ ဆက္လက္ ေလ႔လာဖတ္ရႈႏိုုင္ပါသည္။